Известие

Collapse
No announcement yet.

"Свирене" от съединителя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от achov Покажи съобщение
    ще използвам темата за да кажа, чене знам какво става с тия съединители, но днес се убедих, че е добре да се сменят комплект, и то качествен, а се оказва май, че и демпферния маховик също трябва да се смени на време, моята днес започна да троши камъни и мисля ,че е от него.... за 2 месеца трети път ще свалям скорости..., така, че отговори от рода "ще изкара още малко" не са добра идея, по-добре всичко да се сменя на време....
    първия път ясно, ама втория защо
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #32
      щото съм глупав
      мислех, че е лагер помпа, а се оказа аксиален лагер, а до като стигна да"майстора" я беше сглобил вече.....
      147 JTD

      Comment


      • #33
        Мен ако питаш - смени си майстора... то не, че У наше село има голям избор ама...
        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

        Comment


        • #34
          В моят случай "ще изкара още малко" се отнася за лагера, но сменя ли се той ще се сменя и комплект съединител при това с такъв на Валео. Моят майстор изрично подчарта, че прави ли го сменя всичко за да няма подобни упражнения като при колегата.
          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от achov Покажи съобщение
            щото съм глупав
            мислех, че е лагер помпа, а се оказа аксиален лагер, а до като стигна да"майстора" я беше сглобил вече.....
            Ми..то лагера на лагер-помпата е аксиален де...Дали е само лагер, дали лагер-помпа - лагера си е аксиален, щото усилието действа по оста му! Тия дето са на колелата се викат радиални.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

            Comment


            • #36
              Бе според мен колегата са го пуснали с "шейничката", щото доколкото знам съединителите (поне Лукас и Валео) се продават комплект с аксиалния лагер - няма как да купиш едно от трите. Тези с лагер-помпите не са така. И мисля, че са му сложили само феродов диск за 50-60 лв. има ги едни с много яки шарени пружини и са го пратили да кара.
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #37
                За да не отварям нова тема, ще попитам в тази. При мен също се чува присвирване от съединителя, но само когато сменям предавки и го отпусна по-рязко. Преди 10-тина хил.км смених съединител комплект и лагер помпа(мисля че бяха ЛУК) и ревизирах скоростите(сменях зъбци на някой скорости и синхронизатори). Също така понякога, като запаля се чува едно приглушено притракване от скоростите и когато натисна съединител спира да трака. Та доста е гадно, че явно пак ще трябва пак да се сваля всичко, но все пак да попитам някой има ли предположения от какво може да се е получило така?
                Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                  За да не отварям нова тема, ще попитам в тази. При мен също се чува присвирване от съединителя, но само когато сменям предавки и го отпусна по-рязко. Преди 10-тина хил.км смених съединител комплект и лагер помпа(мисля че бяха ЛУК) и ревизирах скоростите(сменях зъбци на някой скорости и синхронизатори). Също така понякога, като запаля се чува едно приглушено притракване от скоростите и когато натисна съединител спира да трака. Та доста е гадно, че явно пак ще трябва пак да се сваля всичко, но все пак да попитам някой има ли предположения от какво може да се е получило така?
                  Да имаш драма с лагерите на скоростите
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #39
                    вярното е, че се плъзнах сам, да, реших да сменям само феродов диск - 150лв, пише, че е валео, не съм сигурен че е..., но е факт, че може да си намери вече всичко по отделно, "майстора" който споменах, ме изпързаля с това, че ми бе изскубнал по гаден начин аксиалния лагер, беше пречукал /изкривил, отвърнал/ зегерката, която задържа лагера в пружините на притискателния диск...., но както и да е, грешката си е изцяло моя, и трябва да подчертая ,че е продиктувана от кризата при всички българи, а именно, компромиса при поддръжката..., все още чакам да разбера какво стана с мойта алфа, най-вероятно утре, просто хората при които оставих колата са доста заети в момента, а иначе бих казал, че шума беше доста драматичен, работещ мотор и някакво неравномерно чукане и свистенеD, абе не е за описване...
                    Last edited by achov; d.m.y г., 22:55.
                    147 JTD

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от achov Покажи съобщение
                      вярното е, че се плъзнах сам, да, реших да сменям само феродов диск - 150лв, пише, че е валео, не съм сигурен че е..., но е факт, че може да си намери вече всичко по отделно, "майстора" който споменах, ме изпързаля с това, че ми бе изскубнал по гаден начин аксиалния лагер, беше пречукал /изкривил, отвърнал/ зегерката, която задържа лагера в пружините на притискателния диск...., но както и да е, грешката си е изцяло моя, и трябва да подчертая ,че е продиктувана от кризата при всички българи, а именно, компромиса при поддръжката..., все още чакам да разбера какво стана с мойта алфа, най-вероятно утре, просто хората при които оставих колата са доста заети в момента, а иначе бих казал, че шума беше доста драматичен, работещ мотор и някакво неравномерно чукане и свистенеD, абе не е за описване...
                      Колега, питал съм за Валео (говоря за истинско) на един приятел му беше пропуснала семерингата на скоростите и беше подгизнал феродовия - оригинално Валео на парче за "италиянки" не се предлага
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment

                      Working...
                      X